norge suger...

fy fan för tristess..idag är en sån dag då allt känns grått och trist..finns inget som livar upp stämningen. hade jag vetat det här för ett par veckor sedan hade jag arbetat ett par veckor till. känns som man lika gärna kan jobba när det bara regnar. fast å andra sidan får ja väl inga pengar...det är min tur det, spelar fan ingen roll vilket företag jag jobbar åt i fucking jävla kuknorge så strular lönen. är det nåt som funkar som det ska det vårt kära U-land till granne. usch....

det hä uttrycket: det är så gott att det knullar i munnen. vart kommer det ifrån? jag använder det ibland, men när jag tänker efter vad man säger, är det verkligen en känsla av nåt gott?
 för jag menar, jag skulle nog inte tycka det var speciellt skönt elle gott att bli knullad i munnen..men det kanske bara är jag...fast det beror ju på om det är en tjej förstås, det skulle nog funka..

anyway, va fan ska man göra idag? jag blir alltid sugen på en cigg när det regnar och är grått, märkligt. jag tror inte det beror på att jag slutat snusa, fast jag vet inte. jag smakade en snus efter ett uppehåll på ett halvår och fy fan vad det smakade. att jag verkligen höll på med den skiten i 7 år...undrar vart alla pengar jag sparar på att inte köpa snus har tagit vägen? jag har ju inte direkt blivit rikare. det är fantastiskt hur man anpassar sig efeter hur mycket pengar man har, det är en konst som man utvecklar när det aldrig finns pengar...fast det har ju blivit bättre nu. kreativiteten är aldrig så stor som när man har dåligt med pengar eller försöker komma undan något. tänk bara om man kunde applicera den kreativiteten när man pluggar. kanske man bara kanske skulle motivationen och orken finnas kvar lite längre...nåja, drömma kan man ju

nej fan jag måste ut, ta en cigg se lite folk och försöka få den här dagen att gå. kärleken är ju inte heller hemma...tråkigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0