nattsamtal

inatt fick jag ett otippat samtal, och tillochmed ett hur är det? det är inte alltförofta. samtalet var från en person som står mig väldigt nära så det uppskattades, någonting som är nästan ännu bättre är att alt flöt på som det gjort så många gånger förut. det kändes riktigt bra och gjorde min ångest lite mindre och mitt hopp lite större. jämnade ut sinuskurvan litegrann....

en annan ganska otippad grej är att den här dagen börjat på bästa tänkbara sätt, fan, det kanske blir en bra dag idag, fan va gött! ska försöka umgås lite med kompisar för att hålla kontakterna vid liv.

nu börjar också träningsvärken kännas, tränade fotboll igår och tränaren tyckte att vi var ur form så vi körd ett jävla pass...men det ska vi ha! skit ska skit ha! det där är förresten ett uttryck som kan tolkas på flera olika sätt. när mitt självförtroende är riktigt pissigt och nån säger till mig, om än på skämt, skit ska skit ha så tar jag åt mig. för jag kan inte för min värld förstå var på vägen jag blev skit. eller är alla skit?

fy fan...när blev jag så känslig....usch

nu ska ja göra min mor en tjänst, kanske en till syrran och babe också...en liten överraskning nu när jag fått pengar. det är dom värda! nu ska jag ha en bra dag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0