nappar det? jajemen

idag har vart en bra fast ganska dyr dag, trots bilproblemen har dagen fungerat förvånansvärt bra..haha gött.
kvällen bjöd på rödingsfisk, fan va kul, och nappade bra gjorde det. skönt med tystnaden och stillheten. grejen med spegelblankt vatten är att det rensar ur onödiga tankar på ett sätt ingen annan kan. inte ens en utbildad samtalsterapeut...jävla pajas. men sen kom smällen rakt i solar plexus, alltid lika pålitlig. inte en dag utan en riktig sänkare. varför måste jag bli misstrodd hela jävla tiden? fan förlåt för att jag frågar...är en nyfiken person, men fine....för din skull ändrar jag hela min personlighet. vafan ska jag laga middag så kan vi äta och skåla i ett glas vitt över att jag inte får ha någotsomhelst eget! cheers!

inga tankar, inga frågor....så ska en personlighet 2007 se ut!

tack allihopa, nu känns dagen lite sämre, ordningen är återställd! tack och gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0