ilska

Ilska. Varifrån kommer den känslan och varför känns det som om den är riktad mot de människor som finns runt mig som jag älskar? Hursomhelst, ännu en helg hemma för att ladda batterierna, men sen då jävlar. En vecka kvar på jobbet som i och för sig gett en hel del pengar men som samtidigt sugit rätt hårt, varför ska man behöva vara trevlig och behöva att umgås med personer som man absolut inte har något gemensamt med? Men men.. snart är de slut och då får jag kanske njuta en smula. Hoppas bara att jag får behålla lite pengar.

Längtar faktiskt till hösten, ska bli skönt att få vara med sig själv igen. Och samtidigt få vara med Dig. Är ganska trött på att gå i ovisshet, det drar ner mig till en nivå där jag absolut inte vill vara. Ibland undrar jag vart all glädje jag känt förut tagit vägen, eller har det bara varit en illusion ifrån början? Fan, när ska jag kunna börja leva igen?.det hade varit fan så mycket lättare om jag haft nån fysisk krämpa, för jag vet inte hur jag ska förklara varför jag mår som jag gör.  Har känt mig bedövad den sista tiden, eller rättare sagt det sista året. Så mycke skit och så lite glädje. Anyway, nu ska jag vara lite social igen, denna gång med en av de tre personer jag vakar över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0