hur gör människor egentligen

kom på en sak..jag är fan avundsjuk, visst! jag är avundsjuk på lyckliga människor. som til synes lever sin liv utan att vara ledsen och fundera sönder tillvaron. alltså jag vill att de ska vara lyckliga, det är inte det, jag vill bara också känna den känslan. visst det kanske är naivt att tro att alla andra går runt i ett ständigt lyckorus. fast iochmed att man vet om vad som felas så kanske det vänder...första steget är ju att finna problemet, sen löser man det. kanske skulle börja be till gud, nej förresten, inte riktigt jag..haha

jag vill härifrån, tänk om jag vågade packa och tanka bilen och bara dra ett tag....åka i min fars fotspår, se det vi såg då.

jävla ansvar, varför kommer det alltid och förstör, jag vill bara vara som jag vill, på mina egna villkor. med kärlek...
och visst ddet skulle vara underbart om någon som står mig nära ville göra det med mig. men det dröjer nog, har pajat det här nu. vågaroch vill nog inte lita på nån igen...på väldigt länge...det var en fin tid, men jag visste att det var påväg. so long....ge mig bara en kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0