har kvällen vart trevlig?

javisst har den vart det!

Nej det har den inte. jag vet inte som skulle ha gjort den denna kväll trevligt såhär i efterhand.. visst har det varit roligt att träffa kompisar, dricka jäger och dansa, men jag skulle nog kunnat ha vuniit tio miljoner kronor och ändå ha tyckt att kvällen sög. för va fan gör man när man hör: Jag vill inte veta av dig!! det låter kanske inte så farligt, och det kanske det inte är om nån ytligt bekant säger det. men när man får det slängt i ansiktet av en person man vakar över och håller av då känns det! hur fan hanterar man en sån sak? jag hanterade det sådär måste jag säga...men är ganska stolt att jag inte hällde på mer bensin på den elden, utan tänkte att vi löser det imorgon när vi är nyktra.

idag blev det inte bättre, ett tag blev det jävligt mycket sämre...men sen hände det. det blev bättre, och det tack vare en tragisk olycka. fan varför måste det ske olycker eller hända någon skit för att personer ska komma nära varandra? hursomhelst stod jag där som ett stöd igen, skön känsla.

jag fattar inte varför unga människor måste behöva dö, det är fan inte rättvist. vem är det som bestämmer att han skulle tas härifrån? det är inte rättvist....

rest in peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0