bittert...jävligt bittert

just nu känns allt jävligt uppochner...mår piss helt enkelt...

jag vet att jag kommer att ta mig igenom det här med, men fy fan vad energi det kommer att ta. vill ha en knapp att trycka på som gör att man glömmer. glömma....bara glömma...och sedan minnas när det värsta gått över. det har varit en jävligt fin tid, ocg jag vill inte att den ska ta slut...fan..jag vill bara be hela världen att dra åt helvete..så , dra åt helvete! fan jag behöver er inte, jag har aldrig fått något av er....jag vil bara att mardrömmen kunde ta slut, tårarna har tagit slut, varför kan inte resten av skiten bara ge med sig.

jag vill ha lycka, kärlek och mitt goda humör tillbaka..hur gör jag det? fan jag vill inte vara såhär, såhär jävla svart och bitter. jag som älskade livet. men det är väl bara att bryta ihop och komma igen..vilken jävla klyscha

en sak är iallafall bra mitt i eländet. jag har inte gett vika för psykofarmaka..fan det ska inte bli någon pilerknaprande, eländig hög av mig, det finns det redan gott om. hur kan man förlita sig på piller? jag fattar inte det...jag fixar nog det här..ge mig lite tid bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0