bakfull

gårdagen blev inte så ensam som jag först befarat. utan det blev ett kalas med två vänner som på den gamla goda tiden. återupplevde gamla klassiker samt träffade en hel del folk. kvällen var relativt lugn även om jag drack alldeles för mycket, inga demoner tog sig ur mig och rörde till det för mig. eller, det kanske skulle vara när en person hoppade på mig, min stubin är ganska kort så där hade det kunna gå illa. men han fick vad han förtjänade sedan. tur at det finns ordningsvakter ibland. idag är jag tämligen bakis så den värsta ångesten är fortfarande bedövad, gott, där kan den stanna. men det är fan fördjävligt att man är tvungen att vara bakis för att ha en relativt bra dag. men men, det var ju över en månad sen som jag festade sist så de var ju dags. ikväll bär det av igen till norge, usch...men bra pengar är det!
igår kom de fram tjejer till mig och gav mig långa blickar, kändes skönt att fortfarande har det i mig...haha..jo serru tjejer har aldrig vart nåt problem, förhållanden däremot, de funkar ett tag men sen vid en viss tidpunkt händer något..undrar varför, jag kanske älskar för mycket. den delen av mig kommer nog från min pappa, han hade det ganska lätt han med. fan va ja saknar honom, nu när jag vuxit upp skulle vi kunna ha en massa samtal. vi skulle vara mer på samma nivå. då när den hände honom var han min idol, precis som det ska va. det gjorde inget att han va lite annorlund. jag brukar skryta över det när jag träffar folk som inte är uppväxt som jag. fan..du lämnade mig...oss alldeles för tidigt......

lite bakismat nu........

jo förresten innan jag glömmer, kvällen igår bjöd helt otippat på en låt som fick mig och mitt entourage att tänka tillbaka på en viss person som fick lämna oss alldeles för tidigt. fan det är helt fördjävligt....
rest in peace....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0