trodde i min enfald

att jag skulle slippa idol ikväll...men ack...fy fan...det finns inte många saker jag hatar så å det grövsta...det är idol, idolkishti...äh vafan hela juryn, fittlotti...uhh...det ryser i mig...usch!

en annan positiv sak är att jag slarvat bort mina snowboardgoggles för 1100 spänn. perfekt...
har letet igenom hela min lägenhet och hemma hos mamma men de är fan borta...fan fan fan...

ps...parlinoreklamen kan också driva mig till vansinne. och det värsta av allt är att de försöker göra den fula lilla tomten tuff med den nya reklamen, " kitta gula tomten"...men...varför då? undrar hur de gick till när de brainstormade fram den idén? mycket röka med där? eller spännande små vita piller som gör en lite wild ´n crazy? och undrar om den person som kläckte känner stolthet, eller om han/hon nu förstått vilket monster de förlöst?

usch...nu ska ja leta lite mer, men jag kommer tillbaka med fler bittra inlägg om ett tag om jag inte finner dem...

puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0