snö!!

det där extrajobbet är ren rekreation..iallafall om det är som det var idag. har suttit och skissat på mina ritningar och lyssnat på radio mest hela dan...har inte vart så mycket folk, det brukar det inte vara första dagen på säsongen...men något första snowboardåk blev det inte, för jag kom för sent och var tvungen att ta en skoter till liften för at det skulle gå så fort som möjligt. får ta det imorrn....

anledningen till att jag kom för sent var att vägen till fjället var oplogad med två och en halv decimeter snö, vilket ledde till att jag fastnade i en backe...lite pinsamt, men jag kan glädja mig åt att jag nådde högst av alla mina arbetskompisar, jag vann skulle man kunna säga! haha...

imorrn ville chiefen att jag skulle komma tidigare, han var tydligen själv och hade en massa att göra. och jag är ju hemma för att jobba så jag är bara glad.

haha..en annan sak, liftmekanikern på jobbet är en kul typ. han är en sån person som alltid jävlas med folk, vilket alltid resulterar i att folk jävlas med honom...jag har redan börjat fundera ut saker jag ska göra mot honom...muhhaha
som förra året till exempel när han frågade om jag kunde städa upp all metallskrot som låg i verkstan och slänga på lämplig plats...ja absolut svarade jag och hivade in allt i baksätet på hans bil! fan vilken min när han hittade skiten. haha...dagen efter låste han in min bil med en pistmaskin.

image48

nu ska ja försöka ta mig iväg och se på en kompis som spelar handboll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0