scheisse

trodde det skulle bli lugnt nu såhär innan jul och efter tenta. men ack...i fredags drog ett konstruktionsprojekt igång, det går ut på att vi två och två ska dimensionera alla byggdelar i ett hus...fy fan....suck..

idag har jag suttit på uni i tolv timmar..igår nästan lika länge...och imorrn minst lika länge..drygt! det roliga är att när jag räknat ett par timmar så läser jag igenom för att se om allt blivit rätt, men då förstår jag inte vad jag gjort...inte en susning! svårt var de ja! nu har ja precis käkat middag..ska slappa lite och sen sova, min dunderförkylning är här igen...

allt är så jävla bra nu..fan..dessutom behöver jag vara frisk i helgen då jag ska jobba lördag och söndag...
dessutom har jag insett att jag tagit på mig alldeles för mycket jobb, jag kommer inte att få vila ut riktigt förrän vid påsk..väldigt upplyftande tanke...

nu ska gnällkärringen slöa lite, det är han värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0