sådärja...

första lediga dagen på jullovet idag...har varit gött, fastän att jag jobbat sen åtta i morse..

har fixat med stolliften inför imorgon..och jävlats med mekanikern!

efter det skjutsade jag mami på sista julhandlingen och smet in på bolaget för att köpa ett par öl till juldagen..om jag ska gå ut..kollade mitt schema idag, scheisse...chefen tog mig verkligen på orden när jag sa att jag ville jobba mycket. på annandagen börjar ett tolvdagarspass! gött, men vidare utvilad ommer jag ej att vara när plugget börjar igen!

men jag ska försöka byta bort annadagen mot juldagen så jag kan festa med mina polers på juldagen. det är ju en klassisk hemvändardag så det skulle va skoj att se alla..ska hugga chefen direkt imorgon innan jag börjar jobba...

här kommer ett par bilder från dagen idag, riktigt shitty kvalitet men...soluppgången var riktigt häftig idag, synd bara att det inte syns på korten...hade inte mobilen med mig när jag satt på toppen i morse..

håll till godo!

  

eftermiddag..

 

och ett helg erbydande i restaurangen..haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0