piss on you

då var det jullov från en sak, och slut på ledigheten med det andra...ska jobba hela ledigheten. egentligen skulle jag ha vart kvar hemma hos mig tills imorgon, men min chef ringde och ville att jag skulle jobba imorgon, var en lift som skulle fixas till inför lördagen...

och eftersom jag sa nej till jobb igår och att jag inte har något jätteviktigt på uni så lovade jag att komma. ska bli ganska skönt, hoppas det inte blir alltför kallt bara, hostan von helvete är tillbaka. saknat den lite!

nu ska jag fjäska lite för h von helvete med lite te..kanske en macka också...mm mmm...

peace on you!


på tal om piss...!


så jävla roligt..på gymnasiet hade jag en polare som körde den italienska snubben perfekt...haha...så jävla bra..

hoppas på en solig dag imorgon på jobbet, om gud nu inte kommer på att han vill jävlas med mig så kommer kort från vinterparadiset!

piss out

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha, ja den är riktigt rolig. det roliga är att jag har en kompis vars kompis kommer från Italiano, han pratar precis sådär, det är hur kul som helst!God jul!!!

2007-12-20 @ 22:21:05
URL: http://karinrosa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0