nu har jag vart en smula duktig igen..

och en varm känsla av stolthet sköljer över mig och trycker bort lite ångest..har räknat igenom två gamla tentor nu på kvällskvisten! känns helt okej. fast det hinner nog ändra på sig innan torsdagen...

imorrn behöver jag egentligen inte gå ner till uni, men jag tror jag gör det ändå. känns alltid mycket bättre när jag gjort det. dessutom så lär jag väl se om fittLotti rättat och gett oss godkänt på rapporten...undrar vad oddsen är på det? förmodligen får vi tillbaka den med något inringat med följande text: Detta tror jag inte på!...det mina vänner är FittLottis specialitet...att inte tro på saker. idiot! tror fan inte ens att hon läst rapporten..bara skummat igenom beräkningarna.

usch, den människan kan verkligen reta upp mig...vad krävs för att deportera någon? är det mycket pengar som krävs så jobbar jag fan ihop det!

nu, säng och lite jeffery deaver...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0