gôttegres!

färdigtränad för idag...gôtt...även färdigräknad för idag...ännu mer gôtt...nu, skissa sektionsritning framför champions leaguefotboll med en kopp glögg.. gôttigast!

hejda

fan...glömde ringa och kolla upp om det finns nåt nytt handtag till bilen och fråga ms fittlotti om rapporten var godkänd...men det är ju en dag imorrn med!

julen ska nog firas hos min syster, i hennes och dannes nya hus! ska bli skoj, även om jag missar en jävla massa pengar på att inte jobba juldagen...men jag får strunta i det! kan jobba på nyår istället..och det här med julegaver, vafan ska ja köpa...mami är klar, men syster har jag ingen aning om...jaja...hon har ju mig som bror, de borde egentligen duga! om jag var min syster skulle jag vilja ha mig som bror..haha..

nej, nu skissa,fotboll och glögg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0