fy fan..

irriterad..mm de kan man säga...det är så bra timing att bli dunderförkyld igen..skitbra. jag som inte redan är stressad och har mycket att göra. gjorde ett tappert försök att gå till uni idag, men febern och allt jävla snor fick mig att gå hem innan lunch...tack gud din lilla fitta! har jag inte varit tillräckligt förkyld i höst...idiot!

har verkligen inte tid att ligga hemma i ett försök att kurera mig själv...har ju för fan ett hus att dimensionera, och imorgon ska jag opponera på en annan grupp.

och sen vore det ju inte helt fel att kunna jobba lördag och söndag. för vår allas jävla anders borg den lilla horan har ju sett till att man knappt är existensberättigad om man inte jobbar. vete fan hur han tänkt egentligen, dom som pluggar och de som är förtidspensinoerade då? bara för att ta två exempel...

fast det är klart, de ska vara tufft att plugga. nämen va bra att ni har en sån syn era små moderata äckel. för ni var säkert tvungna att jobba extra varje helg, men ändå inte få den ekonomiska tillvaron att gå ihop.

fan, låt oss gå samman och utvisa de jävla asen till nåt land där de härja fritt. skicka dom till nån diktatur, med lite tur råkar de i luven på de som verkligen bestämmer...

dra åt helvete världen...du suger så jävla hårt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0