fittdag

jävla bra dag idag..eller jävla bra start på dagen idag...när jag skulle åka på jobbet gick dörrhandtaget till bilen sönder. så jävla bra, den utgiften behöver jag verkligen nu...så jävla smidigt att behöva öppna inifrån varenda gång jag ska ut och åka. tack gud din lilla hora!

annars har det väl varit okej..har åkt lite bräda, gött som fan...men jag måste verkligen ha nya bindningar...

det var en fin morgon idag på fjället...tog en liten paus när solen såg ut att titta fram..
  

nu, sova middag och förbanna gud...och fundera på vem som inte behöver få någon julegave..

Kommentarer
Postat av: Emma

ha en mysig kväll! =)

2007-12-02 @ 16:47:06
URL: http://thabojan.blogg.se
Postat av: Karin

Vilka fina bilder, det ser helt fantastiskt ut. Här i Götet är det regn såhär till första advent, trist. Hoppas verkligen kvällen blir trevligare!Tjipp och hajk!

2007-12-02 @ 20:37:40
URL: http://karinrosa.blogg.se
Postat av: Anonym

emma: tack! den blev helt ok=)

Karin: det var riktigt gött igår! värre var de i lördags när det blåste storm och snöade hela dygnet:)

2007-12-03 @ 17:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0