eh..är jag sen?

kvällen igår blev kul...men fy fan va jag har varit trött idag...kom en smula sent till redovisningen av ritningarna idag...skulle ha vart där vid nio, men jag var lite sjuk i morse så jag släntrade in vid tjugo i tolv...men de gick bra ändå!
arkitekten tyckte att det luktade lite sprit i klassrummet efter att vi redovisat..haha...vissa som var där var inte i sånt skick att de borde ha visat sig ute i allmänheten!

dessutom fick jag en glad nyhet i morse, eller två rättare sagt...vi fick äntligen godkänt på rapporten av fittlotti...gött! sen ringde chefen och frågade hur mycket jag ville jobba i vinter..så nu ska jag jobba i stort sett alla dagar mellan annandagjul till trettonhelgen...stålars! det betyder att jag kommer att fira jul i vagnhärad hos min syster..ska bli riktigt mysigt...

nu, handla lite inför imorgon...sen åka hem...ska jobba imorrn...och direkt efter jobbet tillbaka hit för fest igen! får sova ut på söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0