btw, är du förkyld?

idag känns ännu lite bättre, är hemma hos mami för att jobba lite i helgen..kanske inte så klyftigt att stå ute i snön med min hosta kanske...men pengar är pengar och dessutom, finns det nåt bättre än snö?

lite trist att jobba ändå, då det är bartömmning på en student pub imorrn, men hade jag varit sjuk nog för att inte jobba hade jag förmodligen inte heller kunnat dricka pilsner. eller jo, klart jag kunnat...men smart som jag är.

julhistorien fortsätter att svänga fram och tillbaka...fan är det så svårt att bestämma sig, nu har jag sagt till chefen att jag inte kan jobba juldagen för att jag ska till vagnhärad. men då kanske vi ska vara hos mami ändå..suck...skulle kännas konstigt att inte jobba juldagen och annandagen, har ju gjort det de senaste åren...
jag är tacksam för alla dagar jag får betalt för att leka med min bräda och träffa trevliga skidgäster!

btw, vilken härlig fredag....inte en idol, så långt ögat kan nå...inte en droppe kishti på ett heeeelt år! fast det är klart ingen idé att jubla.för snart kommer förmodligen något annat koncept som får håren på armarna att resa sig!

nu ska ja leta lite efter en praktikplats utomlands...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0