bara att spruta, vänta och torka bort!

"bara att spruta, vänta och torka bort"....hahaha...undrar hur de kom på den slogan! men till skillnad från parlinoreklamen så kanske det var porrfilmstema under brainstormingen till yes powerspray!

fan jag är så glad! mami fannmina glasögon, they`re back! där fick jag tillbaks en jävla massa pengar! tack gud för att du inte alltid pissar på mig..just nu skvätter du bara lite! böjer mitt huvud bakåt och sköljer håret!

fast det är klart, euforin försvinner snart...de prostituerade på och runt idolscenen drar ner mitt humör igen!
att de får vara i globen, tänk om det smittar...fast det är klart, de gör ju ingen skillnad, djurgården hockey suger ju i vilket fall...torpedhockey....ja jävlar..haha

nu ska jag kramas lite med mina snowboardglasögon

Kommentarer
Postat av: Karin

haha, jag anar en viss grad av bitterhet i dina inlägg idag, haha...

2007-12-07 @ 21:53:33
URL: http://karinrosa.blogg.se
Postat av: ny

karin: trodde inte att det skulle märkas=)

2007-12-07 @ 23:38:16
URL: http://ny1984.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0