vete fan vad jag ska döpa det här till

nu jävlar vet jag inte vad som hänt, jag är fylld av en känsla..jag känner mig glad...wohoo...det kanske beror på att det alltigenom vart en bra dag idag, som nyss avslutades med ett bra telefonsamtal. hmm...de va inte igår

när jag tänker efter var jag rätt tillfreds med vardagen igår när jag somnade också, mirakel kanske sker!

härom veckan låg jag och läste Jonathan Kellermans Doktor död när tv-serien millenium började på fyran. kanske inte så märkvärdigt men, det lustiga var att storyn i det avsnittet var som hämtat från boken jag höll i min hand. såna händelser är jag med om ofta, jag gör,läser eller ser något, sen bara en stund efter eller samtidigt stöter jag på samma sak igen, fast i en annan situation. det är som att vissa saker måste stereovisas. märkligt....

imorgon väntar firande, hoppas att mitt goda humör håller i sig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0