tristess kan fan döda

fan snart måste det hända något, måste ha något projekt, måste ha något att göra för som det är nu sover jag bara bort dagarna...har vänt på dygnet igen som jag alltid gör. i år var det fan riktigt jävl skittråkigt att ha sommarlov och att vara ledig. kunde lika gärna ha fortsatt jobba känns det som. igår ställde jag klockan på halv tio i hopp om att solen skulle skina så att jag skulle orka upp och gå ut, men nej då, lika jävla grått och trist som resten av sommaren. så jävla tråkigt! jag har en massa projekt, men de kräver att solen visar sig mer än de få minuter den visat sig de senaste dagarna. så va fan ska jag hitta på idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0