sucky sucky

då var snart 2 augusti slut, känns helt otroligt, sommarn är liksom slut..snart börjar allvaret igen, lite gött faktiskt. hoppas jag inte viker ner mig utan kämpar på, ett par bra betyg, lite erkännanden och beröm skulle inte vara fel då min självkänsla är lika befintlig som sunt förnuft hos finansminister anders borg, jävla clown. min dåliga självkänsla och brist på självförtroende gör att jag oroar mig för saker som egentligen är helt onödiga. det finns liksom inget go i mig och jag backar hellre undan än tar för mig. men på söndag ska jag tvinga mig själv in i en situation och jag ska fan göra mitt bästa. dom ska få se...hoppas jag gör mig själv stolt. det är det svåraste, är jag inte perfekt eller gör något perfekt känns det ogjort. jag kan inte riktigt ta in: försöka duger och jag gjorde ju iallafall mitt bästa. min självkänsla tvingar mig att göra och klara allt perfekt, så här svart på vitt låter de skitbra...men jag måste tillägga en sak, om nåt går mig emot eller jävlas lite tappar jag modet direkt. det är en riktigt sucky egenskap, undrar om jag alltid varit så? ännu en sak att skriva upp och förhoppningsvis kryssa av längre fram i livet.

resten av kvällen ska jag tvinga bort mina demoner och vara trevlig och glad mot de mina. en utmaning det med, men jag måste ju börja nånstans. de ska inte behöva lida för att jag mår skit. det får den här bloggen göra istället. och det här passar ju perfekt, nätet är ju redan ett forum för misär, till viss del iaf.

mina ben gör ont som fan efter fotbollsträningen, riktig fysträning med med 80 kilo på ryggen, men skönt är det. fast sparkarna jag fick på benen kunde jag ha vart utan, där fick jag för att jag försökte vara macho och träna utan benskydd. men det som inte dödar, det härdar heter det väl......vilken jävla klyscha....
fan jag måste ta tag i min träning lite bättre nu, fixa växlarna på cykeln och åka ett par mil imorgon, det behövs lite mer benmuskler och kondition. och till hösten lyfta lite skrot kanske...men det är då de!
nu ska ja äta lite, hoppas mami köpt något smarrigt...på ett sätt är det skönt att vara hemma, man behöver ju inte göra så mycket hushållsgöra, men jag saknar faktiskt mitt egna, där jag bara kan vara mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0