snö, bräda = rehab

jag längtar efter vintern...fan vad jag längtar efter snö. känslan av att åka bräda och extrajobbet på skidanläggningen..fan va härligt! allt blir så rent på vintern, det är verkligen min årstid. det gör mig inte så mycket att det är ganska långt att åka för att jobba, det är som rehab att jobba däruppe. det är mitt place.

kanske, men bara kanske får jag celebert besök under vintern. både kul och spännande, hur ska ja fixa det så att det inte skiter sig totalt...får tänka lite på det.

anyway, snön skulle kunna få komma nu i september så säsongen blir riktigt lång som kompensation för förra året, en aning kort.

nja, det känns inte riktigt som det var precis det som jag längtar efter. kanske en del av det iaf...to be continued

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0