skärp dig för fan

läste aftonbladet på nätet nyss och ramlade över en artikel med per elofsson: jag förstod att Mühlegg var dopad.

den första tanken jag får är: men för i helvete är det inte dags att släppa det där nu, det var ju för fan fem år sen. jisses jag har aldrig hört talas om en människa som vart mer långsint, han har fått sitt straff och världen snurrar fortfarande. enough is enough! jag läser hellre en artikel om paris hilton än en om per elofsson.  jag är så trött på att höra samma jävla historia gång efter annan. det som nästan är dt bästa är bilden på per, där han sitter och ser gråtfärdig ut med röda ögon. jag kan ge mig fan på att Mühlegg  vunnit även om han inte vart dopad. deutschland deutschland über alles.

fast å andra sidan kan man nog skylla det senaste gnället över tappad medalj år 2002, på aftonbladet. för aftonbladet har blivit en sån sensationsinriktad och snaskig tidning så jag mår illa ibland. fan, varför inte bara förmedla nyheter? nej inte på Hiertas redaktion, där passar bara det som är riktigt eländigt och skitigt.
drev iväg där en smula, det jag vill få fram att det inte nämns varför per är i tidningen igen, är det inte intressant att veta vad de talade om på dopingseminariet som per gästade istället?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0