nystart...?

då var första dagen gjord, gött! roligt som fan att se alla igen, och upplägget på kursen jag nu ska gå känns ok, tungt men ok. deltenta varje fredag i 8 veckor...men det funkar, då hänger jag kanske med hela vägen fram. synd bara att vi ska ha en jävla massa laborationer, redovisningar och rapportskrivningar som tar tid också..

kände en släng prestationsångest förut, det är  jag det...oroar mig redan innan vi börjat. den släppte lite efter jag snackat med resten av mina gruppmedlemmar. det är bara att jobba på. ska bli riktigt roligt faktiskt, hoppas den känslan håller i sig resten av året. förra året tappade jag motivationen efter jul, men det berodde nog på att kursen var tung och att jag jobbade varje helg, hoppas jag orkar läsåret ut. fast nu känns det onekligen så, det är en härlig känsla!

nu ska jag lägga mig på soffan och vila lite innan jag ska laga mat, resten av kvällen ska jag vara fadder, gött med lite makt över folk!

jag känner mig glad idag! det är en underlig känsla....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0