en smula sliten kanske...

nyss hemkommen från en helg i göteborg på way out west!....vet inte vart jag ska börja...fy fan vad bra det va! är så jävla supernöjd, både med tre dagars festande och artisterna. mest röj blev det på teddybears, bäst budskap gav manu chao, snyggast och proffsigast konsert Kanye west (helt klar coolast)....annars var alla band jag lyssnade på helt klockrena, Pelle i the hives, vilken känsla. och självironi...

har träffat mycket folk under helgen, och människor är fortfarande goda, fan va skönt. jag tror jag behöcde prata oh festa med helt främmande människor, känner ett helt annat lugn i kroppen idag om man jämför med i onsdags...hoppas det inte bara beror på tre dagars bakfylla.

jag kommer helt klart åka tillbaks nästa år..man kan sammanfatta det som att: så roligt har jag inte haft på en evighet...haha, jag är helt euforisk! 

två goda gärningar har jag också hunnit med, eller kanske tre, men en vet jag inte om den räknas..

nr1. ringde min mor och med mina kompisars hjälp sjöng vi med våra lenaste stäämmor " ja må hon leva"...okej den kanske sög men håll i hatten, nästa är bättre..

nr2. gav bort ett par tre öl som vi inte skulle hinna dricka upp, härligt tacksamma människor...haha.

nr3. hittade ett Visa-kort på stan som jag tog hand om, klippte sönder och lämnade in till polisen. fan, jag är lite god iaf!

kändes lite sorgligt att lämna göteborg, kanske jag flyttar dit. eller till sthlm, där trivs jag nästan ännu bättre. hursomhelst ska jag försöka ta mig till en lite större stad än där jag nu bor. eller jag vill iaf. och jag ska!
annars så funderar jag på att försöka läsa en termin utomlands, måste bara höra först om jag kan pussla ihop det med den utbildning jag nu går..men de löser sig va? nu ska jag rida på en sköna känslan i kroppen. god natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0