drive slow homie

till hösten ska jag banne mig leva livet så som det ska vara. jag ska inte säga nej utan ge saker och ting en chans, ja leva helt enkelt. jag har en massa planer, spänningen stiger hoppas bara att hösten blir så bra som det känns just nu. för just nu känns det som det kommer hösten med stort H, kan inte förklara varför, det har bara infunnit sig en härlig känsla i kroppen. framför allt tänkaer jag inte ta nån skit. har lovat en polare att han får slagga hos mig i början av hösten, tills han fixar eget boende. då ska vi leva livet..haha

tränade fotboll förut, blev ju ingen träning förra veckan då det var way out west..anyway var det jävligt gött att röra på mig igen. jag gjorde okej ifrån mig, är inte helt nöjd men jag tog för mig så mycket jag kunde. visade att jag ska ha en plats i startelvan. skulle sitta fint med ett mål till helgen, för mitt självförtroende. hur bygger man upp ett självförtroende egentligen? ka man göra det utan hjälp från andra?

imorrn har jag planer hela dagen, fan va skönt, få aktivera mig lite...ångesten har inte riktigt infunnit sig sen jag kom tillbaks från göteborg. hoppas den blev kvar därnere. behöver den egentligen inte...om nu ångesten lättat lite är det bara att jobba upp självförtroendet och lyckan och glädjen.
när jag var på w.o.w kände jag glädje, fan vilken känsla..önskar att jag kunde känna så oftare, förtjänar jag inte det? och lycka, vad är lycka och hur vet man att man känner lycka?

svårt att svara på det där, lycka är väl så personligt..men mina krav för att vara lycklig är inte så stora..
men de löser sig väl antar jag..ska fokusera på hösten först och främst.

ska nog ta en nattpromenad, mjuka upp benen lite efter träningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0