diamonds from sierra leone

herrejävlar vilken crappy dag. all energi är som bortblåst och det ösreganr ute. allt är bara grått...sitter och lyssnar på kanye west och  drömmer mig tillbaks till slottsskogen. känns som jag känslomässigt är tillbaka där jag stod för ett par veckor sedan, känner liksom inget speciellt. förhoppningsvis är det bara idag, imorrn om solen skiner är säkerligen energin tillbaks. håller tummarna.

jag blir knäpp här, måste ut, får ta en tur med bilen, kolla på folk, ta en cigg..

får revidera mig, kom på vad jag känner, jag känner en längtan efter något. kan bara inte sätta fingret på vad det är som drar..det kanske är en mäniska, eller inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0