de går bara åt helvete hela jävla tiden......

så var ännu en dag slut, och nu börjar grubblandet och funderandet att ta fart på allvar igen. trots att ångesten och oroskänslorna är som störst på natten är det här min tid. allt blir så rent på nåt sätt, tycker om att gå ut på natten, bara komma ut och andas kall nattluft. vet inte varför jag tycker att det ä så skönt, men oftast brukar saker och ting klarna lite då...jag har alltid varit en nattmänniska.
får nog gå ut en sväng sen och ta lite frisk luft i form av en cigg...eller nej jag skippar nog den, har jag klarat att sluta snusa ska ja fan inte börja röka istället. fast ibland är det gott med lite nikotin, det lugnar lite det med. kanske lika bra att börja snusa igen, vem fan tackar mig för att jag inte snusar?

de va en annan sak jag bara måste få ur mig...jag orkar snart inge mer, varöfr ska ja tassa på tå? fan jag vågar ju knappt ringa längre, är ju bara i vägen...det gör mig så jävla ledsen...vet fan inte hur ja ska bete mig längre....helvete

fan jag vill bara slå sönder något..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0